Děláme Growth Hacking
srozumitelnější pro všechny 

Co je to growth hacking
23.2. 2021 (Aktualizováno: 13.5. 2021)

Co je to Growth Hacking?

Growth hacking je jedním z největších módních slov posledních let a v roce 2021 se to nijak neliší, proto se tolik lidí ptá: „Co je to Growth Hacking?“. Konzultanti, obchodníci a podnikatelé nazývají growth hacking tím nejlepším způsobem, jak rozvíjet podnikání, a někteří jej dokonce nazývají „budoucnost marketingu“, ale co to ve skutečnosti znamená? V tomto článku uvedu jasnou...

Co znamená PPC?
15.6. 2021

Co je PPC (Pay-Per-Click)?

PPC je zkratka pro pay-per-click, model internetového marketingu, ve kterém inzerenti platí poplatek za každé kliknutí na jednu z jejich reklam. V zásadě jde o způsob nákupu návštěv vašeho webu, nikoli pokusu o „vydělávání“ těchto návštěv organicky. Ať už jste o PPC něco slyšeli a rádi byste se dozvěděli více, nebo už víte, že chcete PPC použít k propagaci svého podnikání, ale nejste...

Co je míra prokliku
1.6. 2021

Co je míra prokliku (CTR)?

CTR je zkratka míry prokliku. Jedná se o metriku, která měří počet kliknutí, která inzerenti získají na své reklamy vůči počtu zobrazení. Dosažení vysoké míry prokliku je zásadní pro úspěch vašich PPC, protože to přímo ovlivňuje jak vaše skóre kvality, tak i to, kolik zaplatíte pokaždé, když někdo klikne na vaši reklamu ve vyhledávání. V tomto článku se podíváme...

Facebook API long-lived token
5.5. 2021 (Aktualizováno: 14.5. 2021)

Jak automaticky aktualizovat Facebook API token pro automatizaci

Pokud ještě nepoužíváte mé skripty, tak si vytvořte kopii tohoto dokumentu a přečtěte si návod jak pracovat s mými skripty. Potřebujete jeden hlavní skript a pak pro jednotlivé aktivity vám stačí už jen spouštět aktivity, které se mají vykonat. Pokud však nemáte, připravil jsem zjednodušenou verzi, která vrátí na řádek 2 sloupec 11 nový token. V listu Overview vyplňte...

Google Apps script reporting 1
3.5. 2021

Jak vytvořit vlastní Google Ads report

Chtěli byste si reportovat vlastní data z Google Ads pomocí skriptů, ale nevíte jak začít? V tomto článku si ukážeme úplné základy a odnesete si skript, který vám vytvoří základní klientský report nákladů a obratu. Zobrazit plnou velikost reportu. Pokud máte nějaké dotazy neváhejte mě kontaktovat. Skript ke stažení

Growth Hacking Facebook API
2.5. 2021

Jak automaticky stahovat údaje o reklamách na Facebooku do Google tabulek?

Všichni víme, jak moc growh hackeři milují tabulky. Jsou univerzální, umožňují rychlé analýzy a není nutné žádné kódování. Často se také používají jako interní řídicí dashboardy k měření a sledování výkonu reklam. Věděli jste ale, že ke spuštění skriptů v tabulkách Google je možné použít JavaScript? Trochu známá funkce nám dokonce umožňuje psát vlastní vlastní tabulkové funkce, které lze...

Co je konverzní poměr?
1.5. 2021 (Aktualizováno: 15.6. 2021)

Co je to konverzní poměr (CR)?

Metrika konverzního poměru zůstává jedním z nejlepších způsobů, jak sledovat skutečný výkon reklamních kampaní. Konverzní poměr je procento lidí, kteří nejen navštíví váš web nebo vstupní stránku, ale skutečně provedou požadovanou konverzi. Prostřednictvím vašich kampaní je třeba zákazníky motivovat, aby překračovali rámec kliknutí a stali se zainteresovanějšími klienty. Co pro vás klient znamená, přísně závisí na vašem obchodním...

Proc Growth Hacker
22.3. 2021

Proč Growth Hacker experimentuje?

Proces experimentování spočívá v tom, vybrat si cíl a poté definovat řadu experimentů, které můžete použít k dosažení tohoto cíle a shromáždit data. Řekněme například, že jste Growth Hacker v eshopu s kávou a jste odpovědni za zvýšení retence stávajících uživatelů v eshopu. V rámci čtvrtletního plánování musíte spustit řadu experimentů s cílem zvýšit metriku z, řekněme, 50% meziměsíční retence na 60% meziměsíční retence. Tradiční marketing...

Chovani spotrebitele
19.3. 2021

Chování spotřebitele v marketingu – vzorce, typy, segmentace

Pochopení, analýza a sledování spotřebitelského chování je zásadní. Zde byste měli zvážit. Kolikrát se rozhodujete během dne: Co si dám dnes na sebe? Jakou voňavku si dám? Co si dám na snídani, oběd, večeři? Jakým úkolem začnu v práci? a mnohem více… Pokud o tom přemýšlíte, každý den děláme mnoho rozhodnutí, aniž bychom o nich hodně přemýšleli. Tato rozhodnutí, jakkoli se...

Co je AOV?
19.3. 2021

Co to je Average Order Value (AOV) neboli Průměrná Hodnota Objednávky?

Průměrná hodnota objednávky (AOV) měří průměrnou částku utracenou na vašem webu pokaždé, když zákazník zadá objednávku. Metrika je definována v konkrétním časovém období a vypočítává se vydělením celkových výnosů počtem objednávek v daném časovém intervalu. Vzorec AOV je tedy: AOV = součet výnosů generovaných na vašem webu / počet zadaných objednávek Jak vypočítat AOV – vzorec průměrné hodnoty objednávky Průměrná...

jak zvýšit pozici ve vyhledávačích
13.3. 2021 (Aktualizováno: 21.3. 2021)

Growth hacking tip: Google Search Console

Tento tip vám pomůže najít na jaká klíčová slova optimalizovat nově publikovanou stránku. Díky tomu můžete získat rychleji první pozice ve vyhledávačích. Přejděte do služby Google Search Console. Na levé straně vyberte možnost Výkon. Vyberte „+ Nový“ a poté „Stránka“. Zadejte adresu URL jakékoli stránky na vašem webu. Nyní uvidíte pouze klíčová slova, která se na dané stránce zobrazují a získávají...