Slovník pojmů

Články kategorie Slovník pojmů
Co znamená PPC?
15.6. 2021

Co je PPC (Pay-Per-Click)?

PPC je zkratka pro pay-per-click, model internetového marketingu, ve kterém inzerenti platí poplatek za každé kliknutí na jednu z jejich reklam. V zásadě jde o způsob nákupu návštěv vašeho webu, nikoli pokusu o „vydělávání“ těchto návštěv organicky. Ať už jste o PPC něco slyšeli a rádi byste se dozvěděli více, nebo už víte, že chcete PPC použít k propagaci svého podnikání, ale nejste...

Co je konverzní poměr?
1.5. 2021 (Aktualizováno: 15.6. 2021)

Co je to konverzní poměr (CR)?

Metrika konverzního poměru zůstává jedním z nejlepších způsobů, jak sledovat skutečný výkon reklamních kampaní. Konverzní poměr je procento lidí, kteří nejen navštíví váš web nebo vstupní stránku, ale skutečně provedou požadovanou konverzi. Prostřednictvím vašich kampaní je třeba zákazníky motivovat, aby překračovali rámec kliknutí a stali se zainteresovanějšími klienty. Co pro vás klient znamená, přísně závisí na vašem obchodním...

Co je AOV?
19.3. 2021

Co to je Average Order Value (AOV) neboli Průměrná Hodnota Objednávky?

Průměrná hodnota objednávky (AOV) měří průměrnou částku utracenou na vašem webu pokaždé, když zákazník zadá objednávku. Metrika je definována v konkrétním časovém období a vypočítává se vydělením celkových výnosů počtem objednávek v daném časovém intervalu. Vzorec AOV je tedy: AOV = součet výnosů generovaných na vašem webu / počet zadaných objednávek Jak vypočítat AOV – vzorec průměrné hodnoty objednávky Průměrná...