Kompletní přehled vašeho výkonu
v Google Analytics
Importujte své náklady, kliknutí a zobrazení do Google Analytics, abyste získali kompletní obrázek o výkonu vašeho marketingu.
Díky automatickému importu dat v Google Analytics můžete spojit data z několika zdrojů a získat tak úplný přehled o svém výkonu.
Vše, co musíte udělat, abyste mohli nahrát data do Google Analytics, je povolit přístup ke zdrojů´m. Poté odvedeme veškerou tvrdou práci a vy budete mít svá marketingová data vždy aktuální.
Přehled řešení
Přečtěte si, jak automaticky obohatit službu Google Analytics o reklamní náklady, kliknutí a zobrazení. Obecný přehled problému, kterému marketéři čelí, když se snaží analyzovat svůj marketingový výkon v Google Analytics, jak lze tento problém vyřešit, proces nastavení, výhody a jak začít.
Jak importovat náklady do Google Analytics?
Pomocí Growth Hacker Importéru budete mít přehled nad výkonem vašich kampaní na 1 místě. Díky tomu budete moci udělat správná rozhodnutí pro alokaci rozpočtů a zvýšíte ziskovost svých marketingových aktivit.
Import nákladů a statistik z Heureky
Nastavení synchronizace nákladů a statistik z Heureky. Ještě než nastavíte celou synchronizaci je nutné zkontrolovat, zda máte na Heuréce nastavené měření konverzí. Zvolte si značení Vaší kampaně. Pokud v XML feedu nemáte UTM parametry pro Google Analytics vložte zde vaše pojmenování.
Automatický import nákladů z Skliku a Facebooku do Google Analytics
Denní import nákladů pomocí API. Získejte přehled o nejvýkonnostnějších kampaních a optimalizujte správně rozpočet.