Kompletní přehled vašeho výkonu
v Google Analytics

Importujte své náklady, kliknutí a zobrazení do Google Analytics, abyste získali kompletní obrázek o výkonu vašeho marketingu.

Díky automatickému importu dat v Google Analytics můžete spojit data z několika zdrojů a získat tak úplný přehled o svém výkonu.

Vše, co musíte udělat, abyste mohli nahrát data do Google Analytics, je povolit přístup ke zdrojů´m. Poté odvedeme veškerou tvrdou práci a vy budete mít svá marketingová data vždy aktuální.

Přehled řešení

Přečtěte si, jak automaticky obohatit službu Google Analytics o reklamní náklady, kliknutí a zobrazení. Obecný přehled problému, kterému marketéři čelí, když se snaží analyzovat svůj marketingový výkon v Google Analytics, jak lze tento problém vyřešit, proces nastavení, výhody a jak začít.

Jak importovat náklady do Google Analytics?

Pomocí Growth Hacker Importéru budete mít přehled nad výkonem vašich kampaní na 1 místě. Díky tomu budete moci udělat správná rozhodnutí pro alokaci rozpočtů a zvýšíte ziskovost svých marketingových aktivit.

Import nákladů a statistik z Heureky

Nastavení synchronizace nákladů a statistik z Heureky.  Ještě než nastavíte celou synchronizaci je nutné zkontrolovat, zda máte na Heuréce nastavené měření konverzí. Zvolte si značení Vaší kampaně. Pokud v XML feedu nemáte UTM parametry pro Google Analytics vložte zde vaše pojmenování.

Automatický import nákladů z Skliku a Facebooku do Google Analytics

Denní import nákladů pomocí API. Získejte přehled o nejvýkonnostnějších kampaních a optimalizujte správně rozpočet.

Import sociálních sítí
99 Kč
Měsíčně
Naimportuje údaje o kampaních a nákladech z Facebooku a Instagramu.
Import zbožáků
199 Kč
Měsíčně
Naimportuje údaje o kampaních a nákladech ze Zboží, Heureky, Glami, Favi nebo Biano.

Automatický import nákladů z Skliku a Facebooku do Google Analytics

Jak se data párují?

Aplikace stahuje náklady a prokliky na úrovni celého účtu a párují je k source / medium.

Jaké přístupy musím aplikaci udělit?

Obvykle stačí přihlašovací údaje, různá ID nebo případně API token.

Automatický import dat ze Zboží.cz do Google Analytics