Co je to Growth Hacking Mindset (+ 5 tipů, jak jej rozvíjet)

Growth Hacking Mindset je jednou z nejdůležitějších charakteristik Growth Hackera a je považován za největší rozdíl mezi růstovými hackery a tradičními marketingovými pracovníky, ale jaký je význam „růstového hackerského myšlení“?

The Growth Hacking Mindset je určitý způsob pohledu na výzvy a příležitosti. Například člověk s růstovým hackerským přístupem se nedrží svého vlastního pohledu na svět a ví, že neví všechno, takže se musí učit a experimentovat.

V tomto blogu vysvětlím, co obnáší růstové hackerské myšlení a jak můžete toto myšlení trénovat sami se sebou a se svými zaměstnanci (včetně několika příkladů).

Co je to Growth Hacker Mindset?

Growth Hacking Mindset je způsob práce a řešení problémů souvisejících s podnikáním, kde hledáte alternativní řešení, upřednostňujete rychlost před dokonalostí a využíváte data. Růstové  myšlení je charakteristikou Growth Hackerů a Growth Marketérů.

Často je obtížné vysvětlit růstové myšlení v jedné větě, protože jde o kombinaci různých charakteristik. Níže proto postupně rozeberu pět charakteristik Growth Hacker Mindsetu.

1. Rychlost > Dokonalost

Rychlost je důležitější než dokonalost. Nikdo předem nemůže s jistotou říci, co bude a nebude mít dopad na váš růst. Proto my jako Growth Hackeři pracujeme v cyklech a nastavujeme marketingové experimenty, jako jsou A / B testy a MVP z větších kampaní.

V průměru je pouze 1 z 10 experimentů obrovský úspěch a mezi Growth Hackery to činí maximálně 1 ze 3 experimentů.

Závěr: Většího úspěchu dosáhnete, pokud spustíte více experimentů a lidé s růstovým přístupem to pochopí.

Rychlost vs Dokonalost

Konečný výsledek?

A) Pokud to nebude úspěšné, neinvestovali jste do toho příliš mnoho času a úsilí, takže jste utratili méně zdrojů.

B) Pokud je to úspěch, pak už máte úspěch na úrovni 6 s minimálním úsilím. Představte si, kolik toho můžete dosáhnout na úrovni 9, pokud do toho dáte čas a ještě větší úsilí.

Snížením standardu můžete udělat více práce a dosáhnout tak více úspěchů a také můžete lépe využívat své nejdůležitější lidi a zdroje.

Buďte otevření alternativním problémům

Jak již bylo zmíněno, růstové myšlení se točí kolem toho, že máte otevřenou mysl, a to platí i zde pro hledání vašich problémů.

Jako společnost mohou všechny druhy problémů omezit váš růst (přemýšlejte například o vašem produktu, cílovém publiku, vašich interních prioritách atd.),  ale bohužel většina společností se nikdy nedívá na svůj marketing.

Je to však obrovská ztráta času a rozpočtu, pokud pracujete na špatných problémech.

Proto mnoho Growth Hackerů používá P.A.V.O.R.D k první identifikaci skutečného problému.

Framework P.A.V.O.R.D.

Stručně řečeno, Growth Hacking Mindset pomáhá marketingovým pracovníkům pracovat co nejefektivněji a okamžitě řešit skutečné problémy.

Buďte otevření alternativním řešením

Současně jako Growth Hacker musíte být také připraveni zkoušet alternativní řešení.

Nejúčinnější řešení obvykle není nejpoužívanější řešení.

Zvažte například „bannerovou slepotu“, kde vidíte, že první reklamy, které kdy byly, byly neuvěřitelně efektivní s procenty prokliku přes 78% (!), Ale v dnešní době můžete být rádi, když dosáhnete kolem 10 % na Facebooku.

Tato schopnost lidstva přizpůsobit se současným marketingovým strategiím je důvodem, proč budete muset použít nové techniky k přilákání zákazníků. U Growth Hackerů je tento fenomén také známý jako „Law of the Shitty Clickthroughs“.

Také „Growth Hacky, které fungují pro jiné startupy, jako jsou Uber, Airbnb a Spotify, pravděpodobně nebudou pro vaši společnost fungovat. Nejen proto, že zákazníci jsou zvyklí, ale pravděpodobně to nebude fungovat ani pro vás, protože každá společnost má jiný produkt pro jinou cílovou skupinu s jiným rozpočtem a v jinou dobu.

A proto musíte stále hledat svůj vlastní „Growth Hack“ a přijít s vlastními řešeními.

2. Rozhodování na základě dat a ne pocitů

Před 20 lety byly marketingové rozpočty marketingovým manažerem přiřazeny různým kanálům. Rozhodl se, jak rozdělit marketingový rozpočet na základě pocitu: Které noviny čtu? Které televizní programy si myslím, že zákazníci sledují?

A dnes to vidím stále stejně: některé společnosti například neinzerují na Facebooku (a také to nikdy nezkoušely), protože jejich vedení tomuto médiu nevěří.

Growth Hackeři fungují odlišně: pracují na základě dat a údajů, protože v dnešní době můžete přesně vypočítat, který kanál přináší nejvíce zákazníků za relativně nízké náklady.

Kromě toho lidé s růstovým přístupem také používají data k nalezení největších omezovačů růstu v Google Analytics, vždy měří "Jednu Klíčovou Metriku", aby zjistili, zda se týmu daří, a na konci nového experimentu měří okamžité výsledky.

Zeptejte se sami sebe: Skutečně se rozhodujete na základě dat? Nebo většinu času tajně posloucháte, jak se zrovna cítíte?

Vysoká úroveň „digitální inteligence“

A konečně, digitalní inteligence je jednou z nejdůležitějších vlastností dobrých Growth Hackerů.

Digitální inteligence je jednoduchost, s jakou se dokážete přizpůsobit nejnovějšímu technologickému vývoji.

Například:

  • Dokážete rychle zpracovat nový nástroj / software do své práce?
  • Nemávnte rukou, abyste vyzkoušeli nové techniky?
  • Rozvíjíte své dovednosti prostřednictvím Google a YouTube?

Online vývoj jde v dnešní době tak rychle dobřepdu a každý den jsou na internet přidávány nové nástroje. Výsledkem je, že kanály a nástroje se stále rychleji rozpadají (viz graf níže) a dnešní online marketéři proto musí být schopni se posouvat kupředu, aby zůstali relevantní.

Ujistěte se, že se z těchto trendů nevypadnete, protože musíte zůstat v obraze. Říkáme tomu „Naučitelnost“, jedna z nejdůležitějších dovedností růstového hackera.

Kromě toho vás také chci ujistit, že většina nástrojů a platforem je dnes navržena s ohledem na uživatele. Tím je zajištěno, že s ním opravdu není tak těžké pracovat. nové nástroje. Pokusit se!

Proč je Growth Hacker Mindset tak důležitý?

Myšlení Growth Hackerů je důležité dvěma způsoby: osobně i profesionálně. Vysvětlím:

Z osobního pohledu

Podívejte se na své myšlení jako na objektiv, kterým vidíte svět a vypořádáte se s ním:

  • Jak se díváte na výzvy?
  • Jak řešíte problémy?
  • Jak přicházíte s řešením?
  • Jak se díváte na „neznámo“?

Tímto způsobem je růstové myšlení opravdu osobní záležitostí. Vaše myšlení určuje, jak se vyvíjíte, jak řešíte změny a jak se cítíte. Z tohoto důvodu je to pro vás nesmírně důležité. Má to dopad na všechno, co děláte.

Z obchodního hlediska

Předpokládám, že jako společnost máte jedinečný koncept. To znamená, že i vy jako společnost budete neustále čelit novým výzvám.

U všech těchto nových překážek a výzev musíte rychle přijít s řešením. A pokud první řešení nefunguje, budete muset přijít s novými řešeními.

A většina řešení bude opět vyžadovat další nástroje nebo dovednosti, které se musíte vy nebo vaši zaměstnanci naučit.

Proto je růstové myšlení tak důležité:

  • protože musíte mít otevřenou mysl k výzvám,
  • což vám umožní rychleji najít řešení,
  • pro které se musíte rychleji naučit nové nástroje a dovednosti,
  • což vám umožní podniknout kroky rychleji jako společnost.

Mnoho Growth Hackerů dokonce popisuje Growth Hacking jako způsob myšlení a způsob práce, spíše než jako disciplínu.

A pokud se nad tím zamyslíte, je to tak: dva Growth Hackeři mohou dělat úplně jinou práci s úplně jinými nástroji, v různých obchodních modelech a různých řešeních, ale vždy se stejným cílem: růst!

Tvůrce Growth Hackingu, Sean Ellis, popsal Growth Hackera jako „Growth Hacker je člověk, jehož jediným cílem je růst.“

Současně můžete také udělat pro svého zaměstnavatele mnohem důležitější místo, pokud hledáte řešení jakéhokoli problému právě vy.

5 tipů, jak získat správný Growth Hacking Mindset

Tip 1 - Změň svůj pohled na "úspěch"

Nejprve budete muset změnit své myšlení, abyste přestali pohlížet na úspěch jako na nejlepší, ale od nynějška musíte vidět úspěch jako vždy chtít být lepší.

Jako společnost můžete být na vrcholu, ale to nezaručuje, že tam zůstanete; Blockbuster byl vždy nejlepší, ale Netflix se snažil neustále zlepšovat, zatímco Blockbuster nebyl připraven inovovat.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.