Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

Základní klíčová slova

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 60 minut

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Definování základních klíčových slov a kontrola jejich pozice

30 minut

Chcete-li zahájit optimalizaci svého webu, musíte nejprve zjistit vaši startovací pozici tj. zkontrolovat klíčová slova, která vám již přinášejí návštěvnost, a navíc definovat základní klíčová slova.

Základní klíčová slova jsou klíčová slova, která obecně popisují váš produkt. Jsou krátké, obvykle jedno nebo dvě slova, mohou být stejně jednoduché jako „instalatér“ nebo „oprava automobilů“. Je to základ, takže jejich identifikace pro vás nebude příliš těžká.

Můžete například projít menu na svém webu a rozdělit každou sekci na několik témat. Poté už jen přemýšlejte o některých klíčových slovech, která by popisovala každou sekci, kterou jste právě definovali.

Jako příklad zkontrolujte níže uvedený seznam klíčových slov pro cestovní kancelář:

  • Cestovní kancelář
  • Prázdninové balíčky
  • Letenky
  • Rozpočet cestování
  • Cestování na poslední chvíli
  • Cestovní agent
  • Cestovní agentura
  • Cestovní poradce

Nyní se podívejme, jak se vám u těchto klíčových slov řadí, abychom pochopili váš současný stav věcí.

  1. Spusťte nástroj Tracker Tracker, vytvořte projekt pro svůj web nebo otevřete existující.
  2. Přejděte na podmodul Sledování hodnocení v části Cílová klíčová slova a stiskněte tlačítko Přidat klíčová slova.

3. Zadejte vaše klíčová slova, která jste právě vymysleli, a stiskněte Další.

4. Zadejte preferovaný vyhledávač a klikněte na Dokončit.
5. Nyní, když jsou do vašeho projektu přidána klíčová klíčová slova, můžete přejít do sekce Podrobnosti o žebříčku a získat úplný přehled o svém hodnocení a také některé metriky zásadní pro vaši strategii SEO, například:

  • Viditelnost - metrika, která ukazuje, jak dobře se web řadí mezi 30 nejlepších výsledků pro klíčové slovo. Čím lepší je stránka, tím vyšší je její viditelnost.
  • Funkce SERP - graf, který ukazuje, ke kterým funkcím SERP se vaše stránka řadí u klíčového slova. Chcete-li se dozvědět více o funkcích SERP, klikněte sem.

Poté, co zkontrolujete základní klíčová slova, pokračujte a určete klíčová slova, která vám již přinášejí návštěvnost. Nejlepším místem k vyhledání těchto informací je Google Search Console. Jedná se o bezplatný nástroj od společnosti Google, který vám pomůže sledovat, udržovat a odstraňovat přítomnost vašeho webu ve výsledcích Vyhledávání Google. Google Search Console je integrována do nástroje Rank Tracker, ale než svůj účet připojíte, zjistíme, jak jej vytvořit.

Postup vytvoření účtu Google Search Console:

1. Přihlaste se ke svému účtu Google. Pro svůj firemní web použijte svůj firemní účet.

2. Přejděte do Google Search Console.

3. V části Doména zadejte adresu URL svého webu a klikněte na Pokračovat. Ujistěte se, že používáte přesnou adresu URL, která se zobrazí na liště prohlížeče.

4. Dále vyberte metodu ověření, že se jedná o váš web. Existují různé možnosti, jako je nahrávání souborů HTML, poskytovatel názvu domény, značka HTML, měřicí kód GA nebo fragment kontejneru GTM.

POZNÁMKA

Pokud váš web podporuje jak http://, tak https://, přidejte oba jako samostatné weby.

Pokud potřebujete podrobnějšího průvodce nastavením účtu Google Search Console, podívejte se zde na časté dotazy Google.

Pojďme nyní identifikovat klíčová slova, která vám již přináší provoz.

Musíte udělat následující:

  1. Zpět v Rank Tracker, přejděte do modulu Výzkum klíčových slov a vyberte Search Console.
  2. Poté připojte svůj účet Google Search Console k nástroji Rank Tracker podle pokynů v průvodci aplikací.
  3. Zkontrolujte správnost adresy URL a klikněte na Hledat.

Nástroj nyní nějakou dobu trvá, než shromáždí seznam klíčových slov, která vám přinášejí provoz za posledních 28 dní. Sledujte také jejich výkon.

To je vše pro váš první den! Nyní víte, jak najít a zkontrolovat klíčová slova, pro která již máte hodnocení. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak provádět analýzu klíčových slov a sbírat nová klíčová slova s ​​velkým potenciálem. Pošleme vám upozornění e-mailem, aby vám neunikla tato velmi důležitá součást vaší denní SEO výzvy.