Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Analýza zpětných odkazů

30 minut

Jednoduše řečeno, zpětný odkaz je odkaz, který vede z jednoho webu na druhý. Pokud někdo odkazuje na váš web, máte od něj zpětný odkaz.

Zpětné odkazy jsou jedním z nejcennějších doplňků k SEO vašeho webu, protože Google je používá jako hodnotící signál. Logika spočívá v tom, že pokud někdo odkazuje na váš obsah, pak tento obsah může být pozoruhodný.

Ale ne každý zpětný odkaz má stejnou váhu. Vyhledávače upřednostňují weby pomocí zpětných odkazů pocházejících z vysoce renomovaných domén. Vysoký objem zpětných odkazů pocházejících ze spamových stránek může zkazit reputaci vaší domény.

S ohledem na to je před zahájením vytváření profilu zpětného odkazu důležité zkontrolovat aktuální stav věcí, tj. Vyhledat a analyzovat všechny zpětné odkazy, které již odkazují na váš web.

Začněme hledáním vašich zpětných odkazů v SEO SpyGlass:

1. Spusťte SEO SpyGlass, zadejte adresu URL svého webu a počkejte, až nástroj shromáždí všechny zpětné odkazy.

2. V tomto kroku se musíme ujistit, že jsou stále přítomny všechny odkazy. V modulu Profil zpětného odkazu se podívejte na sloupec Zpětné odkazy, abyste zjistili, že u všech odkazů s chybějícím stavem odkazu chybí. V zásadě to znamená, že tyto odkazy byly odstraněny, takže neváhejte je z projektu nadobro odebrat (vyberte odkaz, klepněte na něj pravým tlačítkem myši a stiskněte Odebrat zpětné odkazy z projektu).

Jakmile jsou zpětné odkazy shromážděny, stojí za to zkontrolovat poměr dofollow vs nofollow. Je nepravděpodobné, že by odkazy nofollow zlepšily vaše SEO, ale normální profil zpětného odkazu nemůže sestávat pouze z odkazů dofollow.

3. Zůstaňte ve stejném modulu Backlink Profile, ale tentokrát přejděte do části Souhrn. Tam uvidíte diagram, který zobrazuje přesné procento odkazů dofollow ve vašem profilu.

Pokud počet odkazů nofollow přesáhne počet odkazů dofollow, je to známkou toho, že musíte začít hledat další SEO odkazy hodnotné dofollow, abyste zlepšili organický provoz. Naopak, pokud se váš profil zpětného odkazu nemůže pochlubit žádnými nofollowy, může to znamenat, že tyto odkazy byly získány nepřirozeně a zaslouží si další prošetření.

Pokud zůstanete ve stejném submodulu Summary, můžete také zkontrolovat spoustu dalších parametrů, jako například:

  • Změny zpětných odkazů.
  • Domény odkazující z domovské stránky.
  • Země zpětného odkazu.
  • Odkazující stránky.

Pokračujte a analyzujte tyto parametry, abyste se lépe seznámili s vaším profilem zpětného odkazu a zjistili jeho silné a slabé stránky. Pokud ještě nemáte žádné zpětné odkazy, zůstaňte v pohodě. Jakmile tento modul dokončíte, naučíte se, jak najít tisíce příležitostí pro vytváření odkazů.


To je vše pro váš první den práce se zpětnými odkazy. Nyní víte, jak najít zpětné odkazy směřující na váš web. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak odhalit škodlivé zpětné odkazy, vypočítat pro ně riziko pokuty a nakonec se těchto toxických prvků zbavit. Budeme vám lekci připomínat e-mailem.