Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 30

Celkem: 30 minut

Analýza zpětných odkazů vašich konkurentů

Pokud jste dokončili všechny kroky z předchozího modulu 30denního SEO plánu, měl by váš profil zpětného odkazu být nyní čistý. To znamená, že jste plně připraveni začít vytvářet zpětné odkazy.

Úspěšná kampaň zaměřená na vytváření odkazů je v první řadě neustálým hledáním vyhlídek na vytváření odkazů, dobře promyšlenou strategií a správným dosahem.

Přestože LinkAssistant usnadňuje vytváření odkazů, je nějakou dobu zapotřebí se spojit s vlastníky webových stránek, vyjednávat a psát kvalitní obsah. Proto je tato část vašeho SEO plánu prodloužena na 10 dní.

Nejlepším způsobem, jak najít příležitosti pro vytváření odkazů, je porovnat váš profil zpětného odkazu s profily vašich konkurentů. Tímto způsobem budete moci najít domény, které již odkazují na vaši konkurenci, ale ještě ne na vás. Navíc lépe pochopíte obsahovou marketingovou strategii vašich soupeřů a to, o jaký druh obsahu nebo trhu usilují.

Postup je následující:

1. Vytvořte nový projekt v LinkAssistant a zadejte adresu URL svého webu. Pokud potřebujete změnit cílovou zemi a jazyk, proveďte to v horní části obrazovky průvodce.

Ve výchozím nastavení bude nástroj shromažďovat 100 nejlepších zpětných odkazů konkurentů vaší domény s nejvyšším hodnocením InLink, ale půjdeme dále a prozkoumáme všechny mezery. Chcete-li to provést, najeďte myší nad Start a New Search (Zahájit nové hledání) a zvolte Backlink Gap.

3. V rozbalovacím okně zadejte adresy URL svých konkurentů nebo nechte nástroj provést tuto práci za vás kliknutím na Suggest competitors (Navrhnout konkurenty) a stiskněte na Find (Najít).

Po dokončení vyhledávání se zobrazí zdroj s nalezenými potenciálními zákazníky, náhled jejich stránek, důležité statistiky stránek, kontaktní údaje a další.

Při pohledu na kartu každého potenciálního zákazníka také získáte na první pohled spoustu užitečných údajů:

Zde můžete okamžitě zobrazit následující informace:

  • URL potenciálního zákazníka
  • Nadpis a meta popis pro rychlé posouzení obsahu stránky
  • Hodnocení domény a stránky InLink ukazující popularitu odkazu
  • Organická návštěvnost, kterou doména získává
  • Zelená @, což znamená, že byly nalezeny kontaktní údaje

Nyní zpět k vyhlídkám. Chcete-li zkrátit seznam potenciálních domén a ponechat pouze ty, se kterými stojí za to pracovat, filtrujme je na základě jejich hodnocení domén InLink.

Použít nastavení filtrování:

1. Přímo nad oblastí výsledků vyhledejte a klikněte na symbol trychtýře.
2. Ve vyskakovacím okně klikněte na hodnost InLink domény, nastavte minimální hodnotu na 40 a stiskněte Apply (Použít).

Po dokončení uvidíte potenciální domény se slušným hodnocením InLink, které již odkazují na 2 nebo více vašich konkurentů. Musíte je jen prohlédnout, analyzovat a vybrat ty, které vám nejlépe vyhovují.

Poté, co jste se rozhodli, s jakými vyhlídkami budete dále pracovat, vyberte je v oblasti výsledků a stiskněte Move to Prospects.

Podobně, pokud chcete smazat vyhlídku z výsledků, najděte ikonu koše a rozloučte se s ní. Nebo pokud chcete smazat více potenciálních zákazníků najednou, vyberte je, klikněte pravým tlačítkem a klikněte na Remove from the list > All selected prospects (Odstranit ze seznamu > Všechny vybrané potenciální zákazníky).

To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak demaskovat profily zpětných odkazů vašich konkurentů, abyste si pro sebe našli příležitosti k budování odkazů. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.



PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak vyhledávat potenciální návštěvníky blogů a jak je oslovit přímo z aplikace. Připomeneme vám lekci e-mailem.