Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 60 minut

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Špehování klíčových slov vašich konkurentů

30 minut

Takže máte seznam klíčových slov a znáte své aktuální pozice. Co bude dál?

Během několika příštích dní se naučíte, jak generovat nové nápady na klíčová slova, filtrovat je podle více metrik SEO a ponechat pouze ty, které mají nejvyšší obchodní potenciál.

První věcí, kterou možná budete chtít při hledání nápadů na klíčová slova udělat, je odhalit přesná klíčová slova, pro která jsou vaši konkurenti vidět.

Pokud si hned nemůžete vzpomenout na své konkurenty, Rank Tracker vám to pomůže udělat rychle a efektivně.

Takto najdete své konkurenty:

1. Přeskočte na modul Competitor Research a přejděte na Domain Competitors.

2. Nyní zadejte adresu URL vaší domény a klikněte na Search (Hledat).
3. Jakmile je kontrola dokončena, budete mít seznam vašich SEO konkurentů.

Vraťme se nyní k hlavnímu úkolu dne - vyhledání klíčových slov konkurence.

Váš pracovní postup v Rank Tracker by měl vypadat takto:

1. Otevřete svůj projekt v Rank Tracker a přejděte do Ranking Keywords v modulu Research klíčových slov.

2. Do výše uvedeného pole zadejte URL konkurence. Poté vyberte hodnocení mobilních zařízení nebo počítačů a klikněte na Hledat.

3. Po dokončení vyhledávání získáte transparentní pohled na profil klíčových slov konkurence.

Poté, co najdete klíčová slova konkurence, můžete je buď filtrovat a vybrat si v této fázi ta nejlepší, nebo se k nim později vrátit. Všechna nalezená klíčová slova se automaticky ukládají do seznamu klíčových slov (Keyword Research > Keyword Sandbox), takže o žádné nepřijdete.

Řídicí panel klíčových slov také obsahuje více metrik pro každé nalezené klíčové slovo. Abychom lépe pochopili, co to všechno znamená, je zde krátká informace o nejdůležitějších metrikách. Pokud v aplikaci umístíte ukazatel myši na záhlaví libovolného sloupce, zobrazí se vyskakovací okno s vysvětlením, co tato nebo tato metrika znamená.

MetrikyVysvětlení
# of searches (# hledání)Počet vyhledání určitého klíčového slova na Googlu za posledních 30 dní.
Expected visits (Očekávané návštěvy)Odhadovaný počet návštěv webu, který můžete očekávat od výsledků vyhledávání Google, pokud je váš web pro určité klíčové slovo na 1. místě.
Organic Traffic (Organická návštěvnost)Odhadovaný počet organických návštěvníků, které klíčové slovo přivedlo na web za posledních 30 dní.
KEIOdhad účinnosti daného klíčového slova. Vysoká hodnota KEI (zelený indikátor) odráží vysokou pravděpodobnost, že klíčové slovo přinese maximální výsledky s minimálním úsilím.
Keyword difficulty (Obtížnost klíčových slov)Procentní hodnota odhadující, jak obtížné by bylo umístění pro určitý vyhledávací dotaz. Čím vyšší procento, tím obtížnější by bylo umístění na stránce 1 kvůli vysoké konkurenci hodnocených webových stránek.

To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak najít klíčová slova konkurence. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak objevit nová klíčová slova. Pošleme vám upozornění e-mailem, aby vám neunikla tato velmi důležitá součást vaší denní SEO výzvy.