Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 30

Celkem: 30 minut

Jak na odkazové příležitosti z blogů?

Z mnoha taktik vytváření odkazů je spolupráce s blogery jedním z nejlepších.

Jak název napovídá, blogování je taktika marketingu obsahu a vytváření odkazů, která zahrnuje psaní a publikování vašeho obsahu na jiných webových stránkách.

Výhody této metody jsou obrovské a zahrnují rozšíření publika prostřednictvím provozu doporučení, zlepšení SEO a vytváření autoritativních zpětných odkazů.

Chcete-li však pomocí této metody získat kvalitní zpětné odkazy, musí být kvalitní i váš blogový článek a blog na který jej chcete umístit.

Dnes se naučíte, jak pomocí LinkAssistant najít stovky příležitostí k blogování a učinit celý proces mnohem jednodušším a efektivnějším.

Musíte udělat následující:

1. Otevřete svůj projekt LinkAssistant, najeďte myší nad Start a New Search (Zahájit nové hledání) a vyberte Guest Posting: Top 100 Blogs.

2. V tomto kroku musíte zadat některá klíčová slova, na kterých bude založeno hledání příležitostí. Všimněte si, že je lepší jít na ty specifické pro dané odvětví. Pokud vám chybí nápady, můžete vždy kliknout na Get keyword suggestions (Získat návrhy klíčových slov) a nástroj za vás udělá práci.

3. Jakmile nástroj dokončí hledání, zobrazí se seznam 100 nejlepších výsledků. Musíte jen vybrat ty nejlepší a přesunout je do modulu Prospects. 

Všechny domény, které jste přidali v předchozí lekci a dnes, jsou uloženy v modulu Prospects. Toto je jediné místo, odkud můžete oslovit své potenciální spolupracovníky, nabídnout svůj obsah a případně získat zpětný odkaz.

Tipy, které vám ušetří čas

Když se snažíte propojit vyhlídky na budování, máte k dispozici dvě možnosti - můžete použít svého vlastního e-mailového klienta nebo můžete těžit z integrovaného. Ten vám pomůže ušetřit spoustu času, protože nebudete muset přepínat mezi aplikacemi a vaše korespondence bude uložena na jednom místě.

Chcete-li použít integrovaného klienta, musíte nejprve připojit svůj e-mailový účet k LinkAssistant:

1. Přejděte na Preferences > Email Management > Email Client Settings (Předvolby> Správa e-mailu> Nastavení e-mailového klienta).
2. V rozbalovacím okně postupujte podle pokynů průvodce.

POZNÁMKA

LinkAssistant nepodporuje IMAP, takže pro připojení e-mailového účtu musíte zajistit, aby byl v jeho nastavení povolen POP přímo. Pokud používáte standardní účet Gmail, lze to provést v části Obecná nastavení účtu v části Přeposílání a POP / IMAP. Zde také najdete další podrobnosti o připojení účtu Gmail.

Jakmile je váš e-mailový účet připojen, můžete začít oslovovat své potenciální prospekty na vytváření odkazů přímo ze softwaru. Navíc můžete využít předdefinované šablony emailu.

Zde je návod, jak používat šablony:

1. Ze seznamu vyberte potenciální uživatele, které chcete kontaktovat, a stiskněte symbol obálky.

2. Na další obrazovce vyberte šablonu, kterou chcete použít. Když je vše připraveno, kliknutím na Odeslat odešlete dopis hned, nebo stiskněte Odeslané a uložte jej na později.

GROWTH HACKING TIP

Do sbírky můžete také přidat své vlastní šablony. Chcete-li to provést, přejděte na Předvolby> Správa e-mailu> Upravit šablony pošty.

To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak navázat spolupráci s blogery přímo z aplikace. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.


PŘÍŠTĚ

Po této lekci vám dáme 3 dny navíc, abyste kontaktovali své potenciální partnery pro vytváření odkazů a napsali jim kvalitní obsah. Zkontrolujte svou doručenou poštu, zda neobsahuje novou lekci za 3 dny!