Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 30

Celkem: 30 minut

Zpětné odkazy z katalogů

Dnes budete pracovat s katalogy.

Tato metoda je vhodnější pro kamenné podniky - ujistěte se, že vám tato příležitost neunikne, pokud jste jedním z nich.

Jednoduše řečeno, katalog je index společností řazených abecedně podle odvětví. Tyto adresáře jsou navrženy tak, aby pomohly zákazníkům cíleněji vyhledávat společnosti, produkty a služby v jejich regionech. Pro firmy a SEO to znamená další skvělý zdroj příležitostí pro vytváření odkazů.

Dnes existuje mnoho typů obchodních adresářů, takže najít ten, který vyhovuje vašemu výklenku, nebude obtížné.

Tady jsou některé z nich:

  • Kupóny / nabídky
  • Městské / místní katalogy
  • Seznamy událostí
  • Katalogy hotelu / restaurace / kuchyně
  • Seznamy úloh
  • Adresáře nemovitostí
  • Cestovní katalogy

V zahraničí jsou potom oblíbené služby jako Bing Places, Yelp, Foursquare. U nás je to především zápis na firmách a moje firma na googlu.

Katalogy, do kterých chcete umístit zpětný odkaz, musí být specifické pro daný obor.. Navíc stojí za to projít weby, které určitý adresář obsahuje, abyste zkontrolovali jejich kvalitu. Rozhodně není dobrý nápad umístit odkaz do katalogu, který je plný spamových webů.

Pracovní postup je trochu jiný než dříve, ale stále je velmi jednoduchý:

1. Umístěte ukazatel myši na Start a New Search (Zahájit nové hledání) a vyberte Expertní režim.

2. V rozbalovacím okně zvolte Advanced Google Search (Rozšířené vyhledávání Google).

3. Na další obrazovce zadejte klíčová slova nebo je nechte navrhnout nástrojem a v části Directories (Adresáře) pod Predefined search methods (Předdefinované metody).

4. Dále použijeme některá nastavení filtrování k odfiltrování potenciálních zákazníků s nízkým hodnocením InLink a těch, kteří mají nižší objem návštěvnosti.

5. Po dokončení se ujistěte, že nastavení jsou stejná jako na níže uvedeném snímku obrazovky. Nezapomeňte také přidat značku (např. Regionální katalog).

6. Když je seznam katalogů ve vašich rukou, stačí je všechny zkontrolovat a rozhodnout, které z nich si zaslouží být přesunuty do vašeho seznamu vyhlídek pro další práci.

Pokud jste vlastníkem malé firmy, ať už si vyberete jakoukoli metodu budování odkazů, můžete se vždy vydat na místní adresu zadáním svého regionu. Stačí zvolit metodu vyhledávání a projít níže uvedenými kroky.

1. V poli Search engine (Vyhledávač klikněte) na Manage search engines (Spravovat vyhledávače).

2. Nyní stiskněte tlačítko Add custom (Přidat vlastní).

3. Do pole Preferred Location (Preferovaná lokace) zadejte své zeměpisné umístění, dejte mu krátký název a stiskněte Apply (Použít). Všechno by to mělo vypadat takto:

Jakmile to uděláte, vaše poloha se zobrazí v rozevíracím seznamu vyhledávače. Nenechte si ujít ikonu „plus“ a otevřete možnosti Rozšířeného vyhledávání Google.
To je vše pro část adresářů.

LinkAssistant má k dispozici také mnoho dalších vyhledávacích metod. Nebojte se, pokud se nemůžete rozhodnout, kterou z nich použít - na každé kartě najdete popis této nebo té metody vytváření odkazů.


To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak umístit odkazy do obchodních adresářů. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Vaše další lekce budování odkazů na fórum bude odemčena za 3 dny. Dávejte pozor na svoji doručenou poštu!