Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 60 minut

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Objevování nových klíčových slov

30 minut

Dnes se naučíte, jak najít tisíce nových nápadů na klíčová slova pomocí nástroje Rank Tracker.

Jelikož existují miliony klíčových slov, jedním z nejlepších postupů, které můžete využít, je použití několika výzkumných metod. Můžete si tedy být jisti, že vám ve vašem výklenku neunikla žádná zisková klíčová slova.

Celkově lze říci, že Rank Tracker má v jedné aplikaci více než 20 nástrojů pro výzkum klíčových slov. Vezmeme-li však v úvahu, že váš plán SEO je omezen na 30 minut denně, projdeme si první tři.

1. Soutěžní metoda hledání TF-IDF Explorer

Tato metoda vám umožňuje sbírat klíčová slova vašich nejlepších konkurentů pomocí analýzy TF-IDF.

Pokud jste pojem TF-IDF ještě neslyšeli, je zde krátké vysvětlení:

TF-IDF je statistické měřítko, které hodnotí, jak relevantní je slovo pro dokument ve sbírce dokumentů. S pomocí analýzy TF-IDF získáváte klíčová slova, která často používají vaši konkurenti a Google je považuje za relevantní a pravděpodobně jim přinášejí provoz.

Pomocí této metody vyhledávání Rank Tracker analyzuje vašich 10 nejlepších konkurentů a sbírá klíčová slova, která mají alespoň dvě z nich společná. To se provádí za účelem zjištění a získání nejčastěji používaných klíčových slov ve vašem výklenku.

Chcete-li provést kontrolu klíčového slova TF-IDF, postupujte takto:

1. Přejděte do Průzkumníka TF-IDF v modulu Výzkum klíčových slov.

2. Zadejte klíčová slova, stiskněte tlačítko Hledat a počkejte, až nástroj shromáždí klíčová slova.

Nyní, když máte před sebou seznam klíčových slov, můžete je buď filtrovat podle skóre TF-IDF, nebo se k nim vrátit později v modulu Sandbox pro klíčová slova.

2. Metoda automatického doplňování Google

Další vaší metodou hledání ziskových klíčových slov je Google Autocomplete.

Automatické doplňování Google je funkce Google, která pomáhá hledajícím rychleji vyplňovat jejich dotazy během psaní. Například pokud do vyhledávací lišty Google začnete psát „jaké filmy…“, okamžitě získáte následující návrhy:

Tato metoda výzkumu klíčových slov je jedinečná, protože odhaluje zájmy vašich potenciálních zákazníků a to, jak mají tendenci zadávat vyhledávací dotazy.

Provedení kontroly:

1. Přejděte na submodul Nástroje automatického doplňování, který je v modulu Výzkum klíčových slov. Potom můžete zadat klíčová slova z původního seznamu nebo klíčová slova, která jste přetáhli ze služby Google Search Console.

2. Stiskněte tlačítko Hledat a za pár okamžiků vám bude doručen seznam nejpopulárnějších návrhů Google.

Metoda nástrojů automatického doplňování je k dispozici také pro vyhledávače Bing, Yahoo, YouTube, Amazon a další, takže pokud chcete obohatit seznam klíčových slov, nezapomeňte je také zkontrolovat.

3. Metoda souvisejících otázek

Související otázky jsou další metodou, jak získat vnitřní pohled do myslí vašich zákazníků. Umožňuje vám najít nejčastější dotazy týkající se vašeho produktu nebo služby.

Chcete-li prozkoumat některé nové příležitosti klíčových slov a nápady na obsah, musíte to udělat:

Zůstaňte v modulu Výzkum klíčových slov, ale přejděte trochu k Souvisejícím otázkám.
Stejně jako dříve zadejte klíčová slova a stiskněte tlačítko Hledat. Tento nástroj shromáždí informace a za chvilku bude seznam nejpopulárnějších otázek přímo před vámi.

Pokud máte dnes ještě více volného času a chcete se naučit některé pokročilé techniky výzkumu klíčových slov, přečtěte si tuto příručku A až Z týkající se výzkumu klíčových slov.


To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak prozkoumat tisíce nových nápadů na klíčová slova. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak filtrovat všechna klíčová slova, která jste našli, a ponechat pouze ta, která se skutečně počítají. Pošleme vám upozornění e-mailem, aby vám neunikla tato velmi důležitá součást vašeho denního SEO plánu.