Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 60 minut

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Filtrování nalezených klíčových slov

30 minut

Nyní, když máte obrovský seznam nových klíčových slov, která jste právě našli, je čas se zbavit těch, která vám nikdy nepřinesou žádnou návštěvnost ani konverze.

Jak naznačuje jakákoli úloha filtrování, musíte se nejprve rozhodnout, na jakou sadu metrik se budete spoléhat. Abychom odřízli ty, které nejsou reprezentativní, pojďme rozvést náš seznam na tři hlavní metriky:

  • obtížnost klíčových slov
  • objem vyhledávání
  • délka klíčového slova

Praxe ukazuje, že by měla být vyloučena klíčová slova s objemem vyhledávání pod 50 (příliš vzácné), obtížností klíčových slov nad 66 (příliš obtížné pro hodnocení) a ta, která se skládají z více než 5 slov (příliš dlouhá).

Nyní se podívejme, jak použít tyto filtry v Rank Tracker:

  1. Přejít na Sandbox klíčových slov v modulu Výzkum klíčových slov. Na tomto místě jsou uložena všechna nalezená klíčová slova.
  2. Klikněte na ikonu trychtýře v pravém horním rohu.

   3. Stiskněte Přidat filtr a vyberte Počet vyhledávání> Méně než> 50, poté Délka klíčového slova> Více než> 6 a nakonec Obtížnost klíčových slov> Více než> 66. Jakmile kliknete na OK, nástroj zobrazí ta klíčová slova, která nestojí za vaši námahu .

   4. Nyní si můžete vybrat ze dvou možností. Tyto fráze klíčových slov můžete buď nadobro smazat (Ctrl + A ve filtrovaném zobrazení> kliknout pravým tlačítkem na výběr> Odebrat klíčová slova), nebo je označit štítkem podle svých představ (kliknout pravým tlačítkem na výběr> Přidat štítky k vybraným záznamům> zadat jak jim chcete říkat).

Jako bonus pro dnešek je zde několik dalších tipů pro filtrování, které vám pomohou ponechat ve vašem arzenálu pouze nákladově nejvýhodnější klíčová slova:

  1. Vyhněte se nejvyšší konkurenci. Pokud právě začínáte se SEO svého webu, pravděpodobně budete chtít odstranit všechna klíčová slova s extrémními hodnotami konkurence - alespoň prozatím. Vzhledem k tomu, že již miliony webů soutěží o hodnocení daného klíčového slova, bude vám chvíli trvat, než se za něj umístíte vysoko.
  2. Vyberte klíčová slova s nejlepším KEI ze zbývajících a ignorujte ta s nejhoršími - jedná se o výrazy s vysokou konkurencí a méně měsíčním vyhledáváním, takže optimalizace pro ně v tomto okamžiku stěží stojí za námahu.

To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak filtrovat nová klíčová slova a ponechat pouze ta, která se počítají. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak mapovat klíčová slova na relevantní stránky vašeho webu. Pošleme vám upozornění e-mailem, aby vám neunikla tato velmi důležitá součást vašeho denního SEO plánu.