Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 60 minut

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Mapování klíčových slov na relevantní webové stránky

60 minut (2 dny)

Dnes a zítra jsou vaše poslední dny práce s klíčovými slovy.

Je tu ještě jeden poslední úkol - mapování klíčových slov.

Mapování klíčových slov je proces přiřazení všech klíčových slov, která jste našli, k relevantním stránkám vašeho webu. Mapa klíčových slov je tedy ve své nejzákladnější podobě tabulka s vašimi klíčovými slovy a stránkami vašeho webu, které jsou relevantní pro tato daná klíčová slova. Byla to tabulka, než WebSite Auditor dostal vyhrazený modul, který promění dny práce na pár minut.

WebSite Auditor vám pomůže rychle vytvořit tyto mapy a rozumně naplánovat distribuci klíčových slov na vašem webu.

Je to velmi důležitý krok vašeho plánu SEO, protože bez správné mapy klíčových slov budete mít v budoucnu pravděpodobně následující problémy:

  • Stránky, které se neřadí, protože nemají relevantní klíčová slova.
  • Různé stránky, které mají stejný vyhledávací dotaz, protože téma je stejné, nebo jsou optimalizovány pro stejná klíčová slova (kanibalizace klíčového slova).
  • Nepoužitá klíčová slova, která jsou velmi nákladově efektivní, ale minuli jste je, protože jim chybí relevantní stránky, na které by bylo možné cílit (rozdíl v obsahu).
  • Stejný obsah, který se objevuje na více než jedné stránce vašeho webu (duplicitní obsah).

Všechno výše uvedené může poškodit vaše hodnocení, takže rozhodně stojí za to vyhnout se takovým nežádoucím scénářům vytvořením mapy klíčových slov.

Než přejdete na mapování v aplikaci WebSite Auditor, nejprve seskupte klíčová slova podle témat v nástroji Rank Tracker.

Postup je následující:

  1. Přejděte do modulu Sandbox pro klíčová slova a vyberte všechna klíčová slova, která považujete za zisková na základě metrik SEO, poté klikněte pravým tlačítkem a klikněte na Přesunout do skupiny klíčových slov.

POZNÁMKA

Včera jste filtrovali klíčová slova a nechali jste jen dobrá. Pokud jste klíčová slova s nízkým výkonem označili, místo aby jste je smazali, upravte odpovídajícím způsobem nastavení filtrování, aby se vám v karanténě zobrazovala pouze zisková klíčová slova.

   2. Poté klikněte na Vytvořit novou skupinu klíčových slov a pojmenujte ji podle svých představ, např. "Všechna klíčová slova". Poté se tato klíčová slova objeví v submodulu Map klíčových slov Rank Tracker.

   3. Přejděte do podmodulu Mapa klíčových slov v části Cílová klíčová slova a seskupte klíčová slova tematicky (klepněte pravým tlačítkem myši> Přesunout do skupiny klíčových slov> Vytvořit novou skupinu klíčových slov). To vám pomůže dále uspořádat mapování klíčových slov. Máte-li například dvě stránky - jednu prodávající Nike a druhé tenisky Reebok, možná budete chtít dát relevantní klíčová slova pro obě stránky do samostatných skupin. Můžete také vytvořit skupiny klíčových slov podle záměru hledání klíčového slova.

GROWH HACKER TIP

Skupiny klíčových slov můžete automaticky přeskupit podle různých úrovní sémantické podobnosti, takže se můžete soustředit na celá témata namísto jednotlivých termínů a snadno spravovat a procházet přehledný, organizovaný pracovní prostor.

Přesunutí vedle mapování klíčových slov v aplikaci WebSite Auditor:

  1. Protože jste již svá klíčová slova seskupili do nástroje Rank Tracker (nezapomeňte projekt uložit), přejděte přímo na webovou stránku Auditor.
  2. Přejít na submodul Mapa klíčových slov v části Analýza obsahu.
  3. Klikněte na Import from Rank Tracker a vyberte uložený projekt Rank Tracker. Pokud to potřebujete, můžete klíčová slova zadat ručně nebo kdykoli později přidat nová.

   4. Po importu klíčových slov se zobrazí panel s vašimi klíčovými slovy, relevantní stránky vašeho webu a informace o jejich míře optimalizace, organickém provozu spolu se seznamem jejich namapovaných a hodnocených klíčových slov. Chcete-li namapovat konkrétní klíčové slovo nebo skupinu klíčových slov na příslušnou stránku, vyberte klíčové slovo nebo skupinu klíčových slov a stránku, na kterou jej chcete namapovat, a klikněte na Mapovat.

GROWH HACKER TIP

Lepší je například přiřadit konkurenceschopnější klíčová slova „silnějším“ stránkám, jako je vaše domovská stránka. A nezapomeňte přiřadit klíčová slova pouze na sémanticky relevantní webové stránky.

Pokud se chcete v WebSite Auditoru mimoškolně učit o mapování klíčových slov, nezapomeňte si přečíst tohoto dokonalého průvodce.


Gratulujeme! To je vše pro klíčová slova součástí vašeho 30denního SEO plánu. Nyní byste měli dokonale vědět, jak:

  • Definujte počáteční klíčová slova a zkontrolujte jejich hodnocení
  • Najděte klíčová slova konkurence
  • Objevte tisíce nových klíčových slov
  • Filtrujte svá nová klíčová slova na základě různých SEO metrik
  • Namapujte filtrovaný seznam klíčových slov na relevantní stránky vašeho webu

Pokud potřebujete revidovat jakýkoli materiál, nezapomeňte se k němu vrátit pomocí navigační lišty vlevo. Pokud máte po dokončení modulu Klíčová slova jakékoli dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra začínáte nový modul, který je plně věnován On-Page SEO vašeho webu. Pošleme vám e-mailem oznámení, abyste nezmeškali další lekci.