Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Naučte se, jak udělat audit vašich vstupních stránek

Když klíčová slova najdete, vyfiltrujete a zmapujete, je čas optimalizovat vaše webové stránky pro vyhledávače.

Optimalizace vstupní stránky je důležitá, protože několik technických chyb může zničit veškeré vaše SEO úsilí a bránit vaší stránce v dobrém hodnocení. Dokonale optimalizovaná vstupní stránka zase zvyšuje vaše šance na pozice.

V této části SEO tréninku strávíte 4 dny. Pokud máte menší web, mělo by toho být méně, protože budete muset optimalizovat méně stránek.

Než začnete s optimalizací, zkontrolujte aktuální stav věcí a podívejte se, jak si nyní vaše stránky vedou.

POZNÁMKA

Pro začátečníky doporučujeme vybrat jednu stránku, se kterou budete pracovat. Po dokončení části On-Page s touto stránkou se vraťte a zopakujte všechny kroky se všemi zbývajícími vstupními stránkami.

Co udělat:

1. Otevřete WebSite Auditor, přeskočte na submodul Page Audit v části Analýza obsahu a stiskněte symbol plus.

2. Poté ze seznamu adres URL webu vyberte první vstupní stránku, kterou chcete zkontrolovat. Pokud jste již klíčová slova namapovali na vybranou stránku v předchozím modulu této výzvy, nechte pole pro klíčová slova nevyplněná - nástroj bude analyzovat vaši vstupní stránku na základě již namapovaných klíčových slov. Pokud jste na stránku, kterou chcete zkontrolovat, nemapovali žádná klíčová slova, vyplňte klíčová slova pro tuto stránku.

3. Za sekundu uvidíte celkové skóre optimalizace a další sadu statistik, jako kdyby prošla testem vhodným pro mobilní zařízení - který ukazuje, jak dobře je vaše stránka optimalizována ve srovnání s vašimi nejlepšími konkurenty.

4. Podívejte se na faktory se stavem Chyba, Varování nebo Informace, abyste zjistili přesné problémy, na kterých je třeba nejprve zapracovat. Zvláštní pozornost věnujte případným chybám procházení, jsou to ty, které vás mohou úplně vyloučit ze stránek s výsledků vyhledávání (SERP).


To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak udělat audit svých vstupních stránek. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak pracovat na svých titulcích stránek a meta popiscích. Jako vždy vám zašleme připomenutí prostřednictvím e-mailu.