Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Jak optimalizovat titulky a meta popisky vašich stránek

Titulek stránky a meta popis jsou ústředními prvky ve vyhledávání. Pokud však chybí, úryvek pro vás vyplní vyhledávač, který nemusí být dostatečně relevantní a způsobí nižší míru prokliku. Kromě toho musí být oba tyto prvky atraktivní pro vaše potenciální zákazníky, aby klikli, když je uvidí ve výslecích vyhledávání.

Podle osvědčených postupů se doporučuje, aby váš titulek byl krátký, informativní a obsahoval klíčové slovo.

Pokud jde o délku vaší tagu title, doporučuje se ponechat ji pod 60 znaků. Pokud je delší, bude oříznut na menších obrazovkách a mobilních zařízeních.

Meta popis vaší stránky může mít libovolnou délku, ale Google ji pravděpodobně zkrátí na 150–160 znaků. Snažte se, aby váš meta popisek byl krátký a poutavý, aby člověk na něj chtěl kliknout.

Můžete optimalizovat název a meta popis své webové stránky v editoru obsahu WebSite Auditor, a to současně.

Ja na to:

1. Přejděte do submodulu Editor obsahu v části Analýza obsahu.

2. Poté vyberte jeden ze dvou režimů úprav: prohlížeč nebo dokument. Klikněte na "Go".

3. Editor obsahu analyzuje vaši stránku a za krátký okamžik se zobrazí hlavní panel obsahu. Zde klikněte na titulek a meta popis a začněte je upravovat. Vpravo uvidíte živé tipy pro SEO a celkové skóre optimalizace pro webovou stránku, kterou upravujete.

GROWTH HACKER TIP

Když kliknete na název a meta popis, uvidíte SERP Google s náhledem úryvku a stránkami konkurence, které se již zobrazují na nejvyšších pozicích. Zde můžete zkontrolovat, jak bude váš fragment SERP pravděpodobně vypadat na SERP. Navíc jej můžete porovnat s konkurencí a získat nápady.


To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak vytvořit atraktivní titulek a meta popisek, který zaujme vaše návštěvníky. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak optimalizovat nadpisy a alternativní texty vaší webové stránky. Připomeneme vám lekci e-mailem.