Celkem: 4 minuty

DEN 1-6

Celkem: 3 hodiny

DEN 7-12

Celkem: 3 hodiny

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

Celkem: 30 minut

DEN 13-15

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 16-18

Celkem: 1,5 hodiny

DEN 19-29

Celkem: 5 hodin

DEN 30

Celkem: 30 minut

Jak optimalizovat nadpisy a alt texty na stránce

Pokud mají vaše vstupní stránky nadpis H1, šance na lepší pozice vašeho webu se zlepšují. Toto není nejsilnější signál pro vyhledávače k hodnocení vašeho webu, ale značky H1 jsou pro SEO stále nanejvýš důležité, protože sdělují vyhledávačům i návštěvníkům webových stránek, o čem bude váš obsah.

Abyste se ujistili, že jsou vaše nadpisy správně optimalizovány, postupujte takto:

1. V editoru obsahu zkontrolujte upozornění na možné problémy s nadpisy (H1, H2-H6).

2. Pokud byly zjištěny nějaké problémy, najděte odpovídající nadpis a opravte problém na základě doporučení editoru obsahu. Kvůli SEO nezapomeňte uvést klíčová slova.

GROWTH HACKER TIP

Pamatujte, že použití stejných klíčových slov v nadpisech může být podezřelé, proto je nadměrně nepoužívejte.

Další pro dnešek - alternativní texty k obrázkům.

V posledních několika letech Google zdokonalil své strojové učení pro rozpoznávání objektů a skutečně porozuměl tomu, co je na vašem obrázku. Přesto by neměla být podceňována síla metadat. Alternativní text stále hraje významnou roli při informování robotů vyhledávacích strojů o tom, o čem obrázek je, a ve výsledku vylepšuje vaše hodnocení.

Zde je návod, jak zkontrolovat, zda vaše obrázky obsahují alternativní texty:

1. Alternativní texty lze zkontrolovat ve stejném modulu editoru obsahu. Vpravo uvidíte upozornění na chybějící alternativní texty.

2. Klikněte na obrázek s chybějícím alternativním textem a zadejte pravé alternativní texty optimalizované pro klíčová slova.

Nezapomeňte také přidat do svých záložek tohoto rozsáhlého průvodce online SEO na stránce, abyste se k němu mohli v případě času vrátit.


To je pro dnešek vše. Nyní víte, jak optimalizovat nadpisy a alternativní texty. Pokud máte nějaké dotazy, nezapomeňte je vložit do sekce komentářů níže.

PŘÍŠTĚ

Zítra se naučíte, jak optimalizovat obsah vaší vstupní stránky. Jako vždy vám zašleme připomenutí prostřednictvím e-mailu.