Jak získat přední pozice na Googlu, které generují návštěvnost, objednávky a zákazníky 24/7

1. Začněte s ověřenými postupy growth hackerů.

Speciální šablony na analýzu klíčových slov, které vám ušetří destíky hodin.

2.  Získejte zpětné odkazy pokročilými strategiemi.

Ukážu vám konkrétní strategie, které můžete použít k budování zpětných odkazů jako profesionál bez drahých nástrojů a zkušeností s linkbuildingem.

3. Poté přepněte SEO na automat.

Můžete začít škálovat a zvyšovat organickou návštěnost svého webu díky automatizaci.

Uzavření přihlášek:

31. Březen

Jedna věc, kterou můžete udělat, abyste získali více návštěvnosti z vyhledávačů
v roce 2021

Předplatitel Growth hacker SEO, Milan mi před několika týdny poslal tento e-mail:

"SEO dělám již více než tři roky. Udržuji svůj web aktualizovaný kvalitním obsahem. Dokonce propaguji svůj obsah na sociálních sítích, ale zdá se, že nic nefunguje. “

Chci vám něco říci:

Milan je pracovitý člověk, který zná výhody a nevýhody SEO. Je legitimním podnikatelem s rostoucím eshopem v segmentu hodinek. Ale navzdory své tvrdé práci nedosahuje výsledků, které by si zasloužil.

Milanův příběh není unikátní...

Statistiky ukazují, že 71% webů získá méně než 200 návštěv denně. To není dostatečná návštěvnost na které by se dalo stavět podnikání. A i když právě teď získáváte slušnou návštěvnost, pravděpodobně máte potenciál ji zvýšit 2x, 3x nebo dokonce 5x oproti dnešku.

To znamená - ať už jste majitelem shopu, který chce světu přinést to nejlepší nebo firmou, která spoléhá na to, že přežije z návštěvnosti ve vyhledávání - riskujete, že přijdete o návštěvníky, které zoufale potřebujete.

Ale ne každý zápasí.

Tajemství stránek, které jsou na prvních pozicích (a ve skutečnosti si je udrží)

Dejte mi vědět, jestli se vám to taky někdy stalo:

Zkontrolujete pozice na první stránce na jedno ze svých cílových klíčových slov a uvidíte jeden, dva nebo možná dokonce pět webů, které nemají žádný zpětný odkaz nad vámi.

Tehdy si v duchu pomyslíte: „Jak se JIM podařilo umístit se nade mnou? Můj obsah a zpětné odkazy jsou O HODNĚ lepší než jejich. “

I když nemáte rentgenové vidění, které by nahlédlo do vnitřního fungování jejich podnikání, prostě VÍTE, že vám nepřetržitě přebírají platící zákazníky a vy tak přicházíte o značný zisk.

A pomyslíte si: "Co mohu udělat?"

Přesně proto vám dnes píšu tyto řádky.

Uvidíte, že když se někdo umístí na první stránce Googlu s konkurenčním klíčovým slovem, nemusí používat žádné kouzla.

Možná to nevidíte, ale téměř vždy je v zákulisí něco, co jim pomáhá získat první pozice ve vyhledávání (a zvýšení návštěvnosti, který s sebou přináší nejvyšší pozice).

Ve skutečnosti ve skutečnosti existují 3 SEO tajemství. Všechna 3 odhalím za minutu.

A to je PŘESNĚ to, o co se s vámi dnes podělím

Jakmile pochopíte tato 3 tajemství, generování návštěvnosti se stane stejně jednoduchým, jako postupovat podle podrobného receptu.

Postupujte podle pokynů a jste hotovi.

Vteřinu přemýšlejte o tom, jaké by to bylo mít plán krok za krokem pro generování ZISKOVÉ návštěvnosti…

Plán, který vám ukázal, jak publikovat obsah, který VÍTE, že by se umístil podle klíčových slov, která vaši zákazníci vyhledávají každý den.

Plán, který vám dal otestované emailové skripty, které můžete poslat vlivným bloggerům a novinářům…

…skripty, díky nimž CHTĚJÍ sdílet váš web se svými čtenáři.

To by bylo skvělé, že?

Se správným systémem je to možné.

Než se do toho pustím, chci odpovědět na otázku, která vám právě teď zní v hlavě:

"Jak jsi na to všechno přišel?"

Nebylo to snadné (a trvalo to více než 7 let), ale vyvinul jsem Growth hacking SEO, které přináší konzistentní výsledky...

Ahoj, já jsem Jiří Franěk.

Možná mě znáte jako Shoptet partnera, kde můj profil je zaměřený na SEO & PPC.

Nebo jste si přečetli nějakou moji ultimátní strategii, vyzkoušeli aplikaci ve spreadsheetu a zvýšili tak obrat svého webu či eshopu.

Pro ty, kteří mě ještě neznají se krátce představím...

Už na gymnáziu jsem začal vytvářet weby na míru. Když jsem web odevzdal, lidé byli nadšení, ale po čase si začali stěžovat, že to není ono...

....cyběla jim návštěvnost.

Začal jsem se tedy učit SEO pokus / omyl abych jim pomol přivést relevantní návštěvníky, kteří by nakupovali.

Věci bohužel nešly do plánu...

Během mých prvních 3 let jsem si vytvořil testovací stránky. Tehdy bylo SEO OBROVSKÝ punk.

Co na tom bylo nejhorší?

Dostal jsem své klienty na druhou stránku Googlu i Seznamu a dál to prostě nešlo.

Ve skutečnosti jsem udělal to, co mi řekli všichni takzvaní „odborníci“ na SEO.

  • Svůj web jsem neustále aktualizoval o čerstvý a kvalitní obsah.
  • Optimalizoval jsem své titulky a popisky.
  • Propagoval jsem svůj obsah na tehdy začínajících sociálních sítích.

Ale nic nefungovalo.

Rychle jsem si uvědomil, že přístup „publikuj skvělý obsah a návštěvnost přijde“ fungoval SKVĚLĚ pro velké značky a blogery s obrovským možnostvím fanoušků.

Ale co někdo jako já, kdo byl one man show pro začínající eshopaře? Jak se můžu dostat na první stránku?

Tehdy jsem se rozhodl vymanit se ze zajetých kolejí. Místo toho jsem se zastavil a vše otestoval.

A objevil jsem něco překvapivého...

Pak - BUM! - Dostal jsem tam

Po letech pokusů a omylů jsem KONEČNĚ našel něco, co skutečně fungovalo.

Byl to jeden z těch „aha“ momentů, které vidíte dnes a denně ve filmech.

Uvědomil jsem si:

Většina lidí věří, že tajemstvím první stránky a návštěvnosti je publikování „skvělého obsahu“. Místo toho jsem zjistil, že existují určité TYPY „skvělého obsahu“, které ve skutečnosti přinášejí výsledky.

A nejdůležitější ze všeho je, že musíte strategicky PROPAGOVAT každý publikovaný obsah.

Tento „aha moment“ mi změnil život, který z jedné mé webové stránky vyrostl z prázdného WordPressu na výdělek 1 000 000 Kč… za pouhé 4 měsíce.

Ukázka po aplikování growth hacker seo v segmentu dětského zboží

Co se dělo dál:

Od svého prvního úspěchu jsem většinu z pěti let strávil testováním, vylepšováním a implementací stovek strategií SEO, vytváření odkazů a propagace obsahu…

…a učil tyto strategie info podnikatele, kteří chtěli uspět v digitálním světě.

A právě tyto stejné strategie jsem použil k vygenerování více než pěti milionů návštěvníků (které jsou v některých nejvíce konkurenceschopných průmyslových odvětvích na planetě, jako je pojištění).

Poté, co jsem strávil roky v podzemí jako „duch ve stroji“ pro nespočet podniků, jsem se rozhodl založit vlastní web v roce 2016...

A výsledky mluví samy za sebe...

I když jsem měl mezi kolegy pověst „chlápka, který ví, co ve skutečnosti funguje“, nikdo mimo velmi úzký okruh blízkých neznal mé jméno.

Navzdory skutečnosti, že jsem připravoval kampaně do jednoho z nejnáročnějších průmyslových odvětví online, můj osvědčený systém mi umožnil se dostat mezi nejkonkurenceschopnější klíčová slova.

Jak můžete očekávat, dobré pozice na první stránce generují každý měsíc tisíce cílených návštěvníků. 

Během této doby jsem také získal partnerství s největšími eshopovými společnostmi jako je Shoptet, Eshop-rychle, FastCentrik. 

Nesdílím to s vámi, abych se chlubil...

Má vám ukázat, co je možné, když na svém webu vytvoříte hodně cílenou návštěvnost.

Pravda je taková:

Vím, že většina strategií SEO, o kterých lidé píší, nefunguje.

Má to jednoduchý důvod:

Většina z těchto „strategií“ je založena na teorii... nikoli na testování v reálném světě.

Podělil jsem se o svůj příběh, abych vám ukázal, že nejsem jedním z těch ohromných „SEO guru“, kteří jen říkají ostatním lidem, aby „psali skvělý obsah“.

Vím, jak dosáhnout výsledků v reálném světě v náročných průmyslových odvětvích ... protože jsem to skutečně udělal!

A to proto, že následuji osvědčený plán

Jak víte, postupuji podle otestovaného plánu krok za krokem pro každý web, který spustím, a pro každý podnik, se kterým spolupracuji.

A je to osvědčený systém, který můžete také použít k rozvoji svého podnikání... rychle a ve velkém.

Pokud to tedy myslíte s generováním velkého množství návštěvnosti z vyhledávačů na svém webu váážně - zapomenete na obsah, sociální signály nebo dokonce zpětné odkazy - potřebujete pouze systém, do kterého se zapojíte.

Protože jakmile to máte, jste připraveni.

Tady jsou 3 tajemství, na kterých je můj plán SEO založen:

 

TAJEMSTVÍ #1


Zapomeňte na „skvělý obsah“.
Naučte se, jak vytvořit správný TYP obsahu pro získávání odkazů automaticky

Obvykle jsem docela klidný chlap...

Ale je tu jedna věc, která se mi opravdudokáže vytočit:

Když jsem četl článek od takzvaného „odborníka na SEO“, který tvrdí, že tajemstvím prvních pozic a organické návštěvnosti je „publikovat skvělý obsah“.

Špatně.

Řekněte mi, jestli to zní povědomě:

Strávíte dny - a možná i týdny -  prací na blogovém příspěvku, článku nebo infografice, která, jak doufáte, nadchne svět.

Stiskněte tlačítko „publikovat“, sdílíte jej na Facebooku a možná o tom dáte vědět svému e-mailovému seznamu.

Když si večer jdete lehnout, snadno usnete s vědomím, že jste právě zveřejnili něco, co bude obrovské.

Další den se probudíte a očekáváte přílivovou vlnu návštěvnosti a desítky autoritativních odkazů. Jste tak nadšení, že se téměř zdráháte přihlásit do služby Google Analytics.

Ale když se přihlásíte, uvidíte své statistiky návštěvnosti...

Nic.

Ještě horší je, že když si o několik týdnů později zkontrolujete své pozice, při pohledu na vaši konkurenci, která je nahoře na Googlu, je vám do pláče...

Tehdy si říkáte:

"Tohle je na nic. Můj obsah je MNOHEM lepší než jejich. Jak to, že jsou nademnou!? “

Takže se přihlásíte zpět do svého webu a dáte mu další šanci...

Doufáte, že některý z vašich článků bude virální a umístí váš web na první stránku.

A postup opakujete, dokud jednoho dne neprásknete rukou do stolu a neřeknete „vzdávám to!“.

Tomu říkám přístup „publikuj a modli se“. Publikujete něco a DOUFÁTE, že přivede vysoce kvalitní zpětné odkazy a bude  se „šířit virálně“.

(Věřte mi, také jsem to dělal.)

Naděje bohužel účty neplatí.

A i když můžete mít štěstí jednou za čas, „marketing naděje“ není spolehlivá strategie, pokud vaše firma potřebuje návštěvnost z vyhledávačů, aby přežila.

Pravdou je, že to není vaše chyba.

Vím, že tvrdě pracujete na svém webu a na svém obsahu. A jsem si jist, že kdybyste se zeptali 100 lidí, 99 by řeklo, že si váš web zaslouží místo na první stránce Googlu a Seznamu.

Je však téměř nemožné vědět, kde začít, když každý přečtený článek obsahuje rady o tom, že obsah je král.

Vypadá to, že téměř každý příspěvek na blogu o SEO má stejné vágní rady jako „publikovat skvělý obsah“ nebo „zaměřit se na obsahový marketing“.

Jak jste pravděpodobně viděli na vlastní oči, přístup „skvělého obsahu“ zní teoreticky pěkně...

...ale nepřináší vám výsledky, které si zasloužíte.

Existuje ale lepší (a snadnější) cesta...

Jak moje osvědčené šablony postupu generují kvalitní odkazy a cílenou návštěvnost

Věřte mi:

Vyzkoušel jsem celý přístup „pokud to uděláte, lidé přijdou“ k SEO a obsahovému marketingu.

Moje první stránka byla ve skutečnosti ve oboru finančních služeb.

A protože jsem se nechal oklamat tím, že jsem uvěřil tomu, co tito „SEO specialisté“ říkají o „skvělém obsahu“, myslel jsem si, že stačí stisknout tlačítko „publikovat“.

Není nutné říkat, že tato strategie (pokud se to tak dá říci) byla OBROVSKÉ fiasko.

Tehdy jsem se rozhodl naučit se vytvářet správné TYPY obsahu

Od té doby jsem testoval desítky různých formátů obsahu...

…A objevil menšinu, která funguje téměř 100%.

Ve skutečnosti jsem vyvinul 7 osvědčených obsahových postupů, které jsou navrženy tak, aby se staly virálními a umístily se na první stránce.

Tyto rámce obsahu jsou jednoduché šablony obsahu „zkopíruj a použij“, které přinášejí výsledky.

Nejlepší ze všeho je, že jsem tyto šablony obsahu úspěšně používal téměř v každém průmyslovém odvětví na slunci - včetně pojištění, eshopů, info podnikání, investování a cestování.

Takže i když jste vy nebo váš klient v nejasném nebo konkurenčním prostoru...

…Můžete generovat návštěvnost na své stránky pomocí mých 7 osvědčených rámců obsahu.

 

TAJEMSTVÍ #2


Získejte osvědčené strategie budování zpětných odkazů, které generují trvalé výsledky

Podívejme se na to:

I přes všechny pověry o sociálních signálech vy i já víme, že zpětné odkazy jsou to, co vás dostane na vrchol Googlu.

Zjistil jsem, že zpětné odkazy zůstávají nejdůležitějším faktorem hodnocení v algoritmu Google.

Pokud jste jako většina lidí, snažíte se budovat odkazy, aniž byste se museli uchýlit k „obvyklým podezřelým“ strategií budování odkazů, jako jsou infografiky a psaní PR článků.

Pravda je tato: Vytváření odkazů v roce 2021 JE těžší než publikování spousty „skvělého obsahu“ nebo „vytváření infografiky“.

To je fakt. A i když jste schopni vytvořit hrst kvalitních odkazů na svůj web, v zadní části vaší hlavy je ten malý hlas, který vám našeptává:

"To by teď mohlo fungovat." Ale jak vím, že to za pár týdnů nezpůsobí penalizace od Googlu? “

Když si povídám s digitálními marketingovými agenturami, jedna z prvních věcí, které se mě ptají, je:

"Když Google posouvá hranici každých pár měsíců, jak můžeme vědět, které strategie budou dlouhodobě fungovat pro naše klienty?"

Pokud si nemůžete dovolit přijít o 90% své návštěvnosti, když Google uvolní jejich další aktualizaci, musíte být VELMI opatrní ohledně strategií budování odkazů, které používáte (a jak je používáte).

Jak na zpětné odkazy v roce 2021 (a dál)

Ukazuje se, že většina lid vytví zpětné odkazy nesprávným způsobem. Když se lidí zeptám, jaké strategie vytváření odkazů používají, obvykle řeknou věci jako „PR články“ nebo „infografika“.

Jistě, k některým z těchto technik vytváření propojení je třeba něco říci.

(Ve skutečnosti jsem ke všem těmto technikám přidal několik ověřených zvratů. A zjistil jsem, že několik jednoduchých vylepšení může zvýšit jejich dopad desetkrát.)

Ale pokud jsou to jediné strategie, které používáte, máte vážné potíže.

Protože pokud jsem se za posledních několik let naučil jednu věc, pak spoléhání se na jednu - nebo dokonce na hrst strategií budování odkazů - je receptem na katastrofu.

A pokud strategie, které používáte, jsou stejné přesné techniky, jaké dělají všichni ostatní...

…No, řekněme, že je jen otázkou času, než váš web poklesne ve výsledích Googlu jako kámen hozený do oceánu.

Věřte mi, vyzkoušel jsem si to.

Když jsem poprvé začínal v SEO, spustil bych web a nahnal na ně odkazy, které ten měsíc fungovaly.

Jistě, vyšvihl bych se na pár týdnů nahoru, ale výsledky by nevydržely. Po více než 30 knockoutech od Googlu jsem se rozhodl naposledy se zvednout ze země.

Byl jsem odhodlán rychle najít trvalé strategie, které by posouvaly stránky nahoru... a udržovaly je tam navždy.

Trvalo roky tvrdé práce a neúnavného experimentování, ale vyvinul jsem řadu technik, které fungují krátkodobě a dlouhodobě...

…Včetně silných osvědčených strategií buodvání odkazů, díky nimž jsou 5-8x výkonnější.

Nejlepší ze všeho je, že tyto strategie jsou mnohem efektivnější a mnohem jednodušší než techniky vytváření odkazů, které dělají všichni ostatní.

 

TAJEMSTVÍ #3


Využijte osvědčený plán krok za krokem, který přináší výsledky

Nemohu to dostatečně zdůraznit: Pokud nemáte osvědčený plán krok za krokem, děláte SEO slepě.

Protože nemají osvědčený plán, většina lidí má tendenci klást otázky jako:

"Jaký poměr anchorn textu bych měl použít?"

"Jaká je budoucnost psaní PR článků?"

"Co když mám klienta v šedé zóně Googlu?"

"A co sociální signály?"

Nevím, co jiného říct, kromě: Na těchto otázkách NEZÁLEŽÍ.

Když zjistíte, že se ptáte na takové otázky, znamená to, že si děláte starosti s věcmi, které vůbec NEZNAMENAJÍ rozdíl.

A pokud nevíte, na co se musíte soustředit, nikdy nebudete moci dosáhnout konzistentních výsledků.

Jaké je řešení?

Osvědčený podrobný plán, který vám PŘESNĚ ukáže, co musíte udělat, a PŘESNĚ, jak to udělat.

Protože jakmile zavedete osvědčený plán, jste připraveni.

Neexistují žádné dohady a není na co přijít.

Postupujte podle pokynů, proveďte práci a jste dobří jako zlato.

Jak to vidím, máte 3 možnosti:

Možnost č. 1 : Můžete na to přijít sami

Toto je „strategie“, kterou většina lidí používá... a bolí je to.

Jistě, můžete zkusit dát dohromady kousky z blogových příspěvků, fór a videí na YouTube. Ale to by trvalo ROKY. (Pokud máte to štěstí, že z těchto informací vůbec uděláte systém krok za krokem.)

Nakonec mi trvalo více než čtyři roky neúnavného experimentování, než jsem měl zaveden plán krok za krokem.

Jak jsem si jistý, že jste to viděli na vlastní oči, informace o SEO, na které narazíte online, jsou často protichůdné, matoucí (a častěji než ne) a úplně chybné.

Všechny tyto konfliktní informace téměř znemožňují proměnit čtený obsah na podrobný plán.

Ale tady je věc: Už jsem pro vás udělal všechnu tu tvrdou práci. Za poslední čtyři roky jsem provedl nespočet experimentů.

Prošel jsem bojem „skládání kousků dohromady“.

A vyšel jsem na druhou stranu s „ultimátním“ žebříčkem triků jak se dostat na první stránky Googlu a Seznamu (jak jsem vám ukázal výše).

Sbalil jsem svůj systém do osvědčeného pětitýdenního plánu, který může kdokoli následovat.

Možnost č. 2 : Najmete si agenturu

Tato možnost je jako procházka minovým polem.

Jistě, můžete skončit bez škrábanců...

...ale častěji vyhozením peněz do vzduchu.

Nemohu vám říci, kolik lidí znám, že se spálili když narazili na pochybné SEO agentury.

A i když najdete renomovanou, připravte si minimálně 30 000 Kč měsíčně.

Navíc jsem auditoval práci mnoha předních SEO agentur a freelancerů. A mohu vám z první ruky říct, že v těchto kancelářích se neděje nic zvláštního, co by vás posunulo kupředu.

Nyní je čas na možnost č. 3…

Možnost č. 3 : Následujovat ověřený systém krok za krokem

Přišli jste na tuto stránku, protože to myslíte se svým online obchodem vážně...

…A víte, že pro rozvoj vašeho online podnikání potřebujete cílenější návštěvnost.

Proto vám ukážu, jak využít rady, které jste se dnes naučili, a proměnit je v podrobný plán hodnocení první stránky a získání lepších pozic ve vyhledávačích.

Vytvořil jsem online školení, které omezuje blbosti, nepravdy a mystifikace...

…A přesně vám ukáže, jak získat větší návštěvnost a potenciální zákazníky.

Čtěte dál.

„Ale bude to pro mě fungovat?“

Tetno systém používáme na více než 4 000 stránkách v 50+ zemích a různých průmyslových odvětvích.

Ale neberte mě za slovo.

Otestujte si strategii na svém byznysu a uvidíte výsledky.

 

Představuji vám online kurz
Growth Hacker SEO 2021

Připojte se k Growth hackerům, dejte mi 8 týdnů a já vám ukážu, jak rychle získat větší návštěvnost, generovat více potenciálních zákazníků a prodejů (a co je nejdůležitější ze všech) výrazně zvýšit vaše příjmy.

Funguje to takto:

Každý týden získáte přístup k novým videotréninkům, které obsahují podrobné pokyny, které vám PRESNĚ ukáží, jak postupovat. Každá lekce je doprovázena dalším školicím materiálem, jako jsou pracovní listy, případové studie a výukové programy.

Nejlepší část? Ať už jste v oblasti SEO nováčkem nebo veteránem, získáte přístup k mému osvědčenému plánu SEO, abyste mohli rychle rozvíjet své online podnikání.

Dovolte mi, abych to pro vás zpřehlednil

Nyní je čas rozhodnout, zda je Growth Hacker SEO pro vás to pravé.

Pokud řeknete „ano“ kterékoli z těchto otázek...

...pak tento SEO kurz je pro vás PERFEKTNÍ.

  • Jste agentura zaměřená na digitální marketing, která chce zapůsobit na své klienty vynikajícími výsledky? Pak je Growth Hacker SEO PERFEKTNÍ pro vás.
  • Jste vlastníkem webu nebo eshopu, který chce získat větší prodeje ze SEO? Growth Hacker SEO je pro vás PERFEKTNÍ.
  • Máte na starosti SEO vaší společnosti a chcete přinášet výsledky každý den? Growth Hacker SEO je pro vás PERFEKTNÍ
  • Jste affiliate marketér, který chce více provizí? Growth Hacker SEO je pro vás PERFEKTNÍ.
  • Jste coypwriter na volné noze, grafický designér nebo webový designér, který chce, aby vám na dveře klepalo více dobře platících klientů? Growth Hacker SEO je pro vás PERFEKTNÍ.

Pokud jste na některou z těchto otázek řekli „ano“, pokračujte ve čtení, abyste se mohli přesně dozvědět, co získáte z investice do Growth Hacker SEO.

#1 Rychlý SEO start

Tento modul je o tom, abyste se dostali na první stránku Googlu i Seznamu... RYCHLE.

Naučíte se, jak posunout nahoru nový web - nebo stávající web - v rekordním čase. Toto jsou přesné první kroky, které podniknu vždy, když spustím nový web.

Zde se dozvíte přesně toto:

  • Moje tajemství č. 1 pro vytváření JEDNOTNÉHO typu obsahu, na který lidé rádi odkazují a sdílejí (nejen sdílení od kohokoli… sdílení a odkazy od vlastníků autoritních stránek ve vaší branži).
  • JEDINÁ věc, kterou na svém webu musíte mít, pokud to myslíte s generováním zpětných odkazů, sdílení na soc. sítích a zvýšení návštěvnosti vážně. Říkám tomu „PP“. Zjistil jsem, že většina webů, které chtějí SEO efektivně řešit, může změnit situaci jednoduše přidáním jediného PP na svůj web.
  • Proč byste se měli vyhnout klíčovým slovům s dlouhým ocasem. a proč klíčová slova se středním ocasem fungují mnohem lépe.
  • „Podivný“ přístup, který používám k tomu, abych přiměl vlivné blogery a novináře, aby sdíleli můj obsah se svým publikem.

#2 Jak publikovat obsah, který přitahuje odkazy, návštěvnost a zákazníky

Na konci tohoto modulu budete moci znovu a znovu generovat obsah, který můžete využít pro zpětné odkazy autority a zvýšení návštěvnosti Jak? Využitím mých 7 osvědčených frameworků obsahu.

Ukážu vám například:

  • 7 frameworků, které používám k vytváření odkazů a řízení obsahové strategie (včetně spousty příkladů z reálného světa a exkluzivních případovek).
  • Můj podrobný systém pro vytváření oborových studií, které generují návštěvnost, odkazy a první pozice na Googlu i Seznamu. Tento systém je tajemstvím ne jedné, ne dvou, ale 7 virálních kampaní.
  • Jak používat technologii ochranných známek ke generování šuškandy a etablování se jako jeden z odborníků ve vašem oboru.
  • Manuál Growth Hackera: Můj nejnovější manuál Growth Hackera přivedl přes 200 tisíc jedinečných návštěvníků na VELMI konkurenční klíčové slovo v oblasti pojištění.

#3 Jak propagovat váš obsah a získávat zpětné odkazy z autoritních stránek

Zapomeňte na přístup „Publikovat a modlit se“.

Až s tímto modulem skončíte, budete přesně vědět, jak efektivně propagovat svůj obsah (krok za krokem).

Jedná se o přesné strategie budování odkazů a propagace obsahu, které jsem použil k dosažení hodnocení první stránky u konkurenčních klíčových slov.

Nyní vám vůbec poprvé odhalím každou z nich. Přesněji se dozvíte:

  • Ultra jednoduchý systém pro hledání vlastníků autoritních stránek, kteří CHTĚJÍ přidat váš odkaz na jejich stránky (zní to teď šíleně, ale když to uvidíte, řeknete: „Proč mě to nenapadlo?“).
  • Jak používám zesílení obsahu k propagaci svého obsahu správným způsobem (nápověda: toto nemá NIČ společného s publikováním na Facebooku nebo Twitteru).
  • Tajemství zasílání e-mailů, které ve skutečnosti přináší výsledky (Předávám vám 20 ověřených e-mailových skriptů od slova do slova).

#4 Optimalizujte pro UX signály

Obsah a zpětné odkazy vás přenesou na první stránku Google. Abychom tam ale zůstali, je také nutné optimalizovat váš obsah pro signály UX.

A v tomto modulu vám ukážu, jak přesně optimalizovat svůj obsah pro klíčové signály UX, jako je doba prodlevy, míra okamžitého opuštění, míra organického prokliku a další.

V tomto modulu se dozvíte toto:

  • Taktika #1, kterou můžete použít ke snížení míry okamžitého opuštění vašeho webu (RYCHLE).
  • Jednoduchá strategie copywritingu, kterou používám k tomu, aby Google vyhledávač zůstal na mé stránce jako lepidlo.
  • Proč Growth Hacker CTR přivádí na váš web více provozu vyhledávačů během několika dnů (nikoli týdnů nebo měsíců).
  • Technika, kterou jsem nedávno použil ke zvýšení organického provozu na jedné z mých důležitých stránek o 452,1%.

#5 Jak škálovat SEO a budování zpětných odkazů

V závěrečném modulu vám ukážu, jak přesně škálovat vytváření obsahu, budování odkazů a další. Pokud tedy chcete outsourcovat strategie z kurzu nebo jen zdvojnásobit to, co funguje, je tento modul pro vás.

V tomto modulu se naučíte několik věcí:

  • Jak přesně škálovat osvědčené strategie budování odkazů, kterým se věnuji v modulu 3.
  • Můj přesný postup krok za krokem pro hledání freelancerů, copywriterů, designerů a dalších.
  • Jak jsem zdvojnásobil efektivitu vytváření nového obsahu… bez obětování kvality (ve skutečnosti byl náš obsah v tomto časovém rámci LEPŠÍ).
  • Nová strategie budování zpětných odkazů, kterou jsem nedávno vytvořil, přináší autoritní odkazy v podstatě na autopilota.

Je čas posunout váš web na zcela novou úroveň

Protože chci, abyste z kurzu získali ohromující hodnotu, zahrnul jsem do Growth Hacker SEO řadu dalších zdrojů a pokročilých školení.

Jakmile dokončíte samotný kurz - a budete se snažit zvládnout lokální SEO, PR nebo sociální média - tyto bonusy vás nadchnou.

Tyto tréninky bych mohl snadno prodat jako samostatný kurz (jsou tak dobré).

Ale především se chci ujistit, že Growth Hacker SEO je nejlepší SEO tréninkový kurz na trhu. Tečka.

Proto jsem vám připravil něco EXTRA zdarma.

Přístup do Growth Hacker komunity

Growth Hacker SEO je více než prémiový vzdělávací kurz...

Je to živá komunita majitelů webů, eshopařů jako jste vy.

Protože diskuse našich mastermindů probíhají za zavřenými dveřmi, studenti sdílejí úžasné výsledky, které jim fungují a tipy, které nikde jinde nenajdete.

Členství v této skupině talentovaných obchodníků je jednou z nejpopulárnějších funkcí SEO, která funguje.

Vyberte su možnost, která vám nejlépe sedí

Growth Hacker SEO

Připojte se ještě dnes a získejte celý kurz Growth Hacker SEO, přístup do soukromé komunity growth hackerů, výukové videa, kde mi koukáte přes rameno a další.

Dostanete následující:

  • Growth Hacker SEO Strategie: Kompletní podrobný plán pro generování návštěvnosti okamžitě.
  • Videonávody přes rameno: Sledujte mě naživo, jak provádím nejdůležitější optimalizace z kurzu.
  • Přístup ke komunitě Growth Hackerů: Učte se od kolegů SEO, které funguje studentům (a absolventům!).
  • Doživotní aktualizace: Budoucí aktualizace a upgrady bez dalších poplatků.

Nyní je čas vybrat si tu nejlepší možnost platby:

Pokud máte nějaké dotazy, pošlete nám e-mail na adresu podpora@growthhacker.cz.
Rádi vám pomůžeme.

Uzavření přihlášek:

31. Březen

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Máte dotaz? Žádný problém.
Zde jsou vaše odpovědi:

Funguje to u eshopu?

Materiály ke kurzu v Growth Hacker SEO lze použít na JAKÝKOLI web (včetně eshopu).

Nepotřebujete ani blog. Musíte jen publikovat (a propagovat) několik částí obsahu na svém webu.

Mám spoustu zkušeností s eshopaři, kterým přesně tento postup skvěle pomohl zvýšit tržby.

Navíc se v modulu 3 dozvíte vše o budování odkazů. To je moje strategie pro eshopy, které potřebují více zpětných odkazů přímo na stránky produktů a kategorií.

Stručně řečeno, pokud provozujete eshop, je pro tento kurz PRÁVĚ pro VÁS.

Jak dlouho trvá absolvování kurzu?

Záleží.

Pokud chcete materiál jednoduše projít, měli byste si vyhradit zhruba tři až čtyři hodiny týdně.

Ale jak můžete očekávat, implementace strategií zabere nějaký čas.

Jak uvidíte, navrhl jsem Growth Hacker SEO jako štíhlý a efektivní přístup k SEO a obsahovému marketingu.

To znamená, že - i když jste velmi zaneprázdněni podnikáním - budete mít více než dost času na implementaci osvědčených strategií z kurzu.

A protože máte doživotní přístup k materiálům ke kurzu, můžete se kdykoli zastavit…

…A materiály kurzu budou na vás ve vaší členské oblasti čekat, kdykoli je budete potřebovat.